Resan börjar

Hej!

Jag heter Sören och väldigt trött på glasögon och linser!
Därför har jag börjat kolla på det här med ögonlaser, och beroende hur resan går och vad jag bestämmer mig för så kommer denna blogg att publiceras. Och jag ska bestämma mig snart.

Blir det så att jag bestämmer mig för att göra detta så kommer jag låta er som hittat min blogg att följa min resa fram till behandlingsdagen med mina tankar. Och såklart även hur läkningen och resultat blir, mina upplevelser och såvidare. Går behandlingen bra så ger jag god reklam till den här typen av behandlingar, och går den dåligt så ja, dålig reklam.

Framöver kommer jag att vara mer saklig och informativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0